are you in the game?

är hemma från kalaset nu. mormor, morfar & moster var också där. mysigt. inte allt för ofta man träffar dom. tror inte jag träffat mormor & morfar sen jag kom hem från turkiet i februari, och då bor dom 200m ifrån mig. blir lix aldrig av att man går upp dit. men men, kanske ska försöka ta mig dit en sväng sen innan jag åker igen.

har betalat alla räkningar och skulder nu. skönt att bli av med sånt joks. nästa månad blir det betydligt mindre räkningar, tror knappt jag kommer upp i en tusenlapp då. nu är det väl uppe i 3 - 4. räkningar är dumt.

dags att börja packa & städa lite nu då, sen kanske en sväng på stan? det är rea överallt och jag lär ju inviga mitt nya visakort. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback