ledighet med stort L

äntligen ledig.. ända tills nästa fredag. göttans. slippa en massa puckade kunder, det har varit en hel del av dom nu senaste veckan. gå till biltema istället, jag vill då inte ha er hos mig.

det spöregnar utanför mig. riktigt öser ner. mysigt faktiskt. angelika har lagt upp bilder på face från alanya, jag har starka funderingar på att packa väskan och dra imorgon bitti. jag vill också dricka vodkabull med dom på queens garden & the doors. en jävla chicken picasso och ett aquarium vore inte heller så tokigt faktiskt. jag ska ha mig ett eget sånt första kvällen, jävlar i min lilla låda vad det blir fest då.

imorgon då. jo, LÖN. tackar som fan. efterlängtat. mjaa något. fick mer än jag räknat med också. alltid nice. sen kl 13 ska jag på kalas för alva. hon har varit här hos oss hela dagen idag. jag hatar att jag jobbar jämt. men men, imorgon blir det massa mys. :) sen ska jag dra mig mot borlänge. jag & hanna ska dra ut på lite after work. har inte varit ute på 5 veckor nu så en stor kall päroncider är på sin plats. sen blir det depature mot oslo på lördag morgon.

nu ska jag gå ut i ösregnet och lägga mig i solariumet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback