uppdate.

i fredags var jenny i borlänge på besök. jag jobbade med jenny när jag jobbade i häggvik. det var hon & jag mot byggkillarna när vi byggde upp häggvik i 2 - 3 veckor. alla andra tjejer var i skara. det är flera som har slutat där nu, och jag då som hade funderingar på att flytta tillbaka till sthlm vart liiite sugen. sen i lördags ringde mikaela och sa att hennes kompis ska flytta ihop med sin kille och vill hyra ut sin 2a i hässelby och att jag har första tjing om jag vill ha den. det vore kul att flytta till sthlm igen. speciellt nu när marlene har flyttat dit. men, jag har bestämt mig idag för att inte flytta tillbaka till sthlm. jag tar chansen och flyttar till barcelona istället. som jag ser det finns sthlm alltid kvar, men det är nu johanna är i barcelona. det är nu tom & lotta vill flytta till barcelona. frågan är bara när jag ska ha "tid" att dra dit. känns som att mitt schema är smockat under hösten. vet inte alls hur länge jag vill vara i alanya, sen har jag usa-resan i slutet på oktober. får se hur det blir, ska prata med johanna nästa vecka när hon kommer hem.

igår var jag hem till bror efter jobbet. alva har lärt sig gå nu. några steg iaf. hon kommer stapplandes med armarna i vädret och vill att man ska ta emot henne. så skrattar hon massor efteråt. fasters lilla tjej. alldeles lockig är hon i huvudet också, en riktig liten krulltott. sen när hon lagt sig för kvällen kikade vi på he´s just not that into you. den var rolig, väldigt pinsam vissa gånger, haha, men verkligen sevärd. vid halv 12 var det dags att åka hem. satt vid datorn en sväng sen stupande jag i säng.

idag då. funderar på att ta mig en promenad och sedan avsluta med ett solningspass. jag är återigen ett spöke och det är dags att börja med brännan innan tyrkia. har bara 3 jobbdagar kvar nu innan min lediga vecka börjar. på fredag blir det kalas för alva, sen blir det borlänge. jag ska sova hos hanna för bussen till oslo går 09.10 på lördag morgon..


Kommentarer
Gabbi säger:

Åh, vad du verkar resa mycket nu :) Jag är avundsjuk! Ta vara på resandet!! Kram kram

2009-07-25 | 15:43:54
Bloggadress: http://gabriellamariescherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback