1a juli 2009

grattis hanne på födelsedagen. hoppas du får en bra dag hjärtat. <3

avslutade mitt 9dagars jobbmaraton i måndags, så har njutit som bara den av att vara ledig idag. imorgon jobbar jag 10 - 17 sen är jag ledig på torsdag igen. skönt. :) fick ett mail av mitt förra jobb igår att jag får semesterersättning av dom nu. äntligen. visserligen bara en femhundring, men det är halva resan iaf. :) som förövrigt är spikad och klar nu. mikaela har också bokat sin resa. så nu får det väldigt gärna bli augusti så jag får åka hem igen. och becca, behöver du ha ner nåt så hojta bara till. :)


ben ve hanne. <3

Kommentarer
Becca säger:

Sweetie! Kom ner och härja snart. När familjen åker hem klättrar jag på väggarna igen.

2009-07-08 | 12:55:06
Bloggadress: http://insincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback