cleanin' out my closet

har städat min garderob nyss, slängde mer än hälften av allt som fanns där inne. det var jobbigt, jag får alltid sån ångest när jag slängar kläder. även om jag inte haft dom på kanske 1 år, så tänker jag iaf; den kanske jag vill ha nästa fest? men nej. inget sånt trams nu utan nu har det mesta åkt. alltid bra med mera plats så jag kan handla nytt sen. ;) och min resväska är nästan tom. jag är stolt över mig själv. vanligtvis brukar den stå någon månad innan jag plockar ur den, men nu så. :)

ska äta lite jordgubbar och se klart på criminal minds nu, innan jag fortsätter med storstädningen. (mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback