if they say why, why? tell them that its human nature.

det vart ingen städning efter criminal minds igår. överraskad? någon? inte jag iaf. har packat upp alla mina filmer som jag hade med mig till turkland när jag till min förfäran upptäcker att min pirates of the caribbean box, brokeback mountain & the dark knight fodralen är borta.. dock är jag inte direkt förvånad att min p.o.t.c box är borta, då den försvann redan några gånger innan jag åkte. så jag ringer upp mina kära systeryster och mycket riktigt, där är dom. hon har haft boxen i över 2 månader, och när jag berättar att jag har själva filmerna här kommer världens förvåningsstön. hon har alltså inte sett att det inte är några filmer i boxen. vad ska hon med boxen till om hon inte tittar på filmerna? pucko. sen att hon fick en egen the dark knight film innan jag åkte har ju inte med saken att göra. hon vill bara åt mina stuff. ;) imorgon ska hon flytta, sen är det jag som ska hem till henne och rota som fan, hittar alltid massa saker där som är mina. även min paris hilton parfym är borta, den hittar jag nog också på där hemma.

nu är iaf min michael jackson playlist igång, vilket gör det dags för städning.

Kommentarer
Becca säger:

Gash. Vad använder du för produkter när du är här nere till håret egentligen? Mitt trasas bara sönder.

2009-06-13 | 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback