let the beat rock

vart inget jobb för mig idag. sjuk sjuk och åter sjuk. kanske därför jag sov så länge igår. sov länge idag också. gick upp vid 11 sen la jag mig vid 2 igen och sov till strax efter 8. skulle kunna gå och lägga mig igen nu och sova, men criminal minds börjar om 10 minuter och jag sitter och pratar med hanne på msn, så det får vänta. vi styr upp lite planer. ;)

min mobil kom inte idag. det hade blivit något fel med ja, dom visste inte vad som hade gått fel faktiskt. men dom skulle skicka den med expressfart så fort dom fick in den, så förhoppningsvis får jag den innan fredag.


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

D e ju halvdag på torsdag o röd dag på fredag,men jag håller tummarna!

2009-06-16 | 06:22:02
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback