peace and looooove

har nyss kikat klart på criminal minds. jag älskar reid. det har jag väl aldrig nämnt förr? ;) världens sötaste. kvällens avsnitt var riktigt bra. måste ta hem dom avsnitt jag missat, har inte sett c.m. på hur länge som helst. det är skandal. tänk om carro visste det här. ;) haha.

jobbat idag, 10 - 19. det gick bra. alla anställda kommer få en varsin dagsbiljett till peace and love festivalen, så jag skrev upp mig på lördagen. har inte bestämt mig än om jag ska gå eller om jag ska sälja den. tom sa att en dagsbiljett går på 700 kr (!) så man kanske man få en 500 för den iaf om man säljer den. men som sagt, får se hur jag gör.

imorgon är det fredag igen. först jobb 11.45 - 20.15 sen ska jag direkt hem och hämta upp otto, sen ska hon, jag & josefine gå till kingen en sväng och snacka lite skit. det blir nog nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback