They take a mile, they got style but it isn't Slim.

kingen igår var nice, gick hem strax efter 12 eftersom jag skulle upp till jobbet. jobbet gick också bra, kom dock 10 minuter sent pga en jävla målarbil som kör i 20 km/h på en 100-väg. så jag och en 10 bilar till fick ligga och brumma på där bak. men men. fick byta pass imorn, så istället för 12 - 16 jobbar jag 10.30 - 17.15. känns lite mer värt att åka till borlänge när det är 2.5h mer. plus att det är dubbelt betalt imorgon så då är det ännu mera värt. :)

har förälskat mig i eminems nya album. we made you spelas på högsta volym och på repeat här hemma. i loooooooove it. den ska spelas om och om igen i bilen till jobbet imorgon också.

jag & otto


fanny


josefine


jag & josefine



When you walked through the door
It was clear to me (clear to me)
You're the one they adore, who they came to see (who they came to see)
You're a ... rockstar (baby)
Everybody wants you (everybody wants you)
Player... Who can really blame you (who can really blame you)
We're the ones who made you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback