sista lördagen i juni..

min lediga helg vart inte alls ledig. jag bytte med oscar så han kunde ut och peace and lovea mot att han tog 2 dagar av mig i juli. vilket passade nog kommer efter min enda lediga helg. så fanny är minsann ledig en hel vecka då, och världens finaste norska tjejer kommer hit och förgyller den veckan med mig. förmodligen nere på västkusten också. ska kolla upp lite olika alternativ.

idag innan jobbet var jag hem till bror. åt frukost med mia & alva. fasters finaste tjej. det är jävlans jobbigt att hela familjen + frida & elliot + fredrik m. familj + mormor & morfar grillar, badar och myser på dagarna när jag står instängd i kupolen. jag vill också mysa med mina små bebisar. <3 men på tisdag är jag ledig, så då ska hela tjocka släkten samlas igen för mys ute i lillsjön. det ser jag fram emot.

Elliot


Alva


jag har fortfarande inte fått in i mitt huvud att michael jackson är död. det kan han ju inte vara. det måste vara något fel. ska det verkligen vara såhär? helt ofattbart.
"on augusti 29 1958 the world was blessed with the most magnificent entertainer of all time, michael joseph jackson, and on june 25 2009 the whole world mourns its lost with a last good bye." min michael jackson playlist har gått på repeat både här hemma och i bilen. jag får fortfarande gåshud av vissa låtar fast jag hört dom 1000 gånger om, och ytterligare 1000 gånger. som marina sa, det gör ont i själen.

fick min peace and love biljett såld idag. 1200kr fick jag för den. så jag firade det med att gå in på gina tricot och kom ut därifrån ca 500 kr fattigare. 3 stycken långa linnen, ett nytt svart, ett limegrönt och ett ljus rosaorange (emelie har fått mig beroende av dom) en tshirt och ett annat svart linne (lika som det jag hade på midsommar). gick förbi kicks, och där var det ju 70% på alla smycken, så vart 2 par örhängen där med. sen skyndade jag mig hem, mötte upp tom, hämtade kajsa och drog ut till utsunds badet och hängde där några timmar. skitsnack, korvgrillning, ciderpimpling, sol & skratt förgyllde min kväll.

min mobil kom igår, så nu använder jag mitt nya nummer. det andra kan ni radera.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback