can you feel the rhytm in my heart?

jaha. måndag. och jag har varit ledig idag. dom ringde från jobbet i fredags och frågade om jag kunde jobba i helgen. så det vart inte mycket till festivalfirande för mig inte. men det gör inte så mycket. jag behöver pengarna till vintern. är ledig imorgon också, sen är det 5 dagars jobb som väntar igen. sen på lördag är det falukalaset. jag ska hem till jessi och festa loss med henne och apo. ser verkligen fram emot det.!

hanne ringde idag. jag önskar att jag var där nere med henne & tine. att vi satt på picasso och förfestade för att sedan dra vidare ner till queens. dricka vodkabull, dansa, fnissa åt världens minsta turk och bara vara. världens finaste tjejer. <3

har sett klart på massa serier också. jag grät säkert 35 av 41 min av sista one tree hill. gossip girl kunde inte haft ett bättre slut, äntligen chuck & blair. och supernatural. det är helt enkelt bäst.

nu ska jag ägna mig åt lite internetshopping. det är dags för vaniljparfym.. pouce!

jag, tine & hanne sista kvällen på queens.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

helvete va brun du e människa!

2009-06-01 | 22:36:12
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Becca säger:

the beat is going düm tek tek ;) <3

2009-06-02 | 10:12:21
Bloggadress: http://insincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback