vooooote!

nu har jag varit och röstat för första gången. jag röstade på min kära mor och att tågstoppet ska vara i avesta och inte i krylbo. så vi får se hur det går på söndag.

solen tittar fram nu, och det verkar bli en fin kväll. jag ska ta mig hem till madde en sväng och säga hej då, dom åker till alanya inatt. OCH JAG ÄR INTE ALLS AVIS.! (visst, jag avskyr verkligen högsäsongen, men jag saknar hanne, tine & picassogänget så sjukt mycket..) sen att resten av familjen åker snart gör ju inte saken bättre. men, hela lägenheten + bilen för mig själv är inte så tokigt.

nu ska jag försöka mig på att ladda upp filmer från alanya på youtube, så kanske dom kikar upp här också inom en snar framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback