08a helgen + uppsalamys

lite uppdatering om helgen då.

fredag;
åkte hem till annica & didrik i haninge på middag. didrik gjorde apgod mat, kyckling och räksås med massa vitlök och saffran med pasta & avokado. 2 flaskor vin, x antal cider och någon grogg gick åt under maten och spelen. massa tjatter och skratt. gick och la oss relativt tidigt, vid 2 snåret.

lördag;
klev upp vid 9, åt frukost och drog hem till rebecca, snacka lite skit, åt mat och deckade av i henne soffa. snoozade nästan en timme för länge, så fick lite panik där att jag skulle hinna fixa mig i tid, men det gjorde jag. med en hel kvart kvar. ;) vart dock inge äpplen och dilldipp. :P drog sedan in till centralen och mötte upp jenny. gick vidare till boulebar där personalfesten skulle hållas. åt medelhavsbuffé och delade en vinare med tobias. sen var det dags för spel. första matchen ledde jag & tobias med 13 - 1. vi kände oss laddade och körde vidare i tuneringen och helt plötsligt står vi i final med 5 i underläge. men, min "talang" att lägga kulan 1 cm från bollen gjorde att vi körde om det andra laget och vann hela skiten. så det var bara att knata upp till baren och inkassera den där gratis drinken. ;) jag körde på en 6a ren vodka med krossad lime, och tobias en long island ice tea. mötte sedan upp nathalie, drog med johan & alex till göta källare och dansade som aldrig förr.! så jävla kul hade jag. var väl hemma hos rebecca runt 3 skulle jag tro.. sen kom robin förbi så gick ut och tjötade med honom till en 5 när jag la mig.

söndag;
klev återigen upp vid 9, fixade iordning mig och drog hem till vicki & cuma på frukost, turkiskinspirerad frutkost och massa tjötter där också. dom är så söta. drog mig in mot centralen vid halv 12, sen vidare mot uppsala där jag träffade johanna och jenny. satt på waynes och fikade i sisådär 4 - 5 timmar, äkta tjejsnack där. var några som vände sig om också och lyssnade på ett visst samtalsämne, haha. ;) drog sedan vidare till en pub och drack cider och tjötade ännu mer tills klockan vart runt 8 och vi gick mot tåget. världens bästa söndag, har saknat johanna som fan. mitt älskade hjärta. ♥ jenny är inte så tokig hon heller. hehe. ;) åkte hem, såg på beck och somnade strax därefter.
 
bilder från personalfesten finns på facebook om några än intresserad.. och tack rebecca för sängplatsen. ♥
 

halva jag, alex och nathalie på göta källare.

Kommentarer
Anonym säger:

KLART ATT VI SKA!



Du får sängplats hos mig anytime! :D

2009-03-16 | 18:29:22
Johanna säger:

har saknat dig med älskade vän :) var en jättemysig söndag verkligen! Love.

2009-03-17 | 03:43:53
Bloggadress: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback