#19 : måndag

helgen har varit bra. väldigt bra. hade hur kul som helst på kingen i fredags, sen vart det efterfest hemma hos tom. vart utslängd därifrån vid 4 snåret, för då skulle tom sova. så jag gick också hem och sov. vaknade upp 4 tinmar senare med världens huvudvärk och törstig som få. drack flera liter vatten och åt en banan. somnade om igen vid halv 12, och vaknade av att min syster kommer och hoppar på mig för vi skulle äta middag. sen var det bara att packa väskan, dra hem till syster och göra sig klar för fest igen. efter liiite övertalning fick  jag med tom ut också.. ;) den kvällen var också för jävla kul alltså. igår mådde jag dock som jag förtjänade men gick över efter ett tag. såg på beck, two weeks notice, vänner & die hard innan jag somnade vid 5 imorse.

upp vid 11 igen när jobbet ringde, ska jobba onsdag & torsdag. lite extra pengar till resan skadar aldrig. :) har börjat lite smått med att inhandla saker, men inte på långa vägar allt. lär ta och fixa det så allt blir klart i tid. orka stressa lix. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback