a new closet. please.

min syster var förbi idag. jag fick 2 påsar med kläder. miiiha. jag gillart. slipper jag köpa själv. ^^, hihi. min garderob är nu dock nästan så överfull att dörren inte går att stänga. måste rensa ur lite där snart. men jag är så dålig på att kasta kläder, även om jag inte använt toppen på ca ett år så vill jag ha den kvar "ifall jag vill ha den på festen nästa helg" typ. eller en till garderob kanske skulle vara ännu bättre? så slipper jag kasta. jag kommer iaf behöva en större resväska till turkiet nästa gång, haha. eller ta 2 stycken kanske. hakuna matata, det ordnar sig.

har städat rummet idag också. så nu är mor nöjd. tacka fan för det, för vi ska ha "the talk" om pengar ikväll. då är det bra att hon är på sitt bästa humör. ;)

imorn ska jag nog göra klart min tatuering. jag samlar mod. det kommer göra ont. men den blir jävla het när den är klar, det är jag övertygad om.! nu; dags för vänner. men puss då.

Kommentarer
Deniz säger:

Jag tar gärna emot kläder, hihi! :D

2009-03-02 | 21:12:56
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/
Laura säger:

VAD betyder hakuna matata egentligen?? Det har jag alltid undrat över! Jag kommer ihåg några tävlingar i Bamse-tidningen då jag var liten, där man skulle gissa vad Hakuna Matata betyder, men jag tror att jag aldrig fick reda på svaret. Så nu sitter jag här och undrar igen.. :P

2009-03-02 | 22:43:09
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback