alanya update

det ar skapligt gött har nere nu alltsa. var pa stranden med em & kenan idag. varmt. skönt. underbart. i löööv it. bor mitt i stan just nu. 2 min till robin hood ar inte illa. ;) ikvall blir det dock lugnt.. nagot sliten.. höhö. imorn flyttar vi ut till oba en svang och ska försöka halla oss inne tills fredag. good luck.!

nej nu ska vi kila hem. emelie halsar att hon mar bra. mitt turknr ar +905317660261ifall nagon har nagot pa hjartat. min svenska har slutat fungera av nagon anledning. puss da.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Hej gulle.



Skönt att ni har d bra.

Håll er hemma tills fredag,sup inte bort alla pengar direkt.

2009-04-01 | 00:23:19
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
johanna säger:

hej honey! missade alla dina samtal! och när jag försökte ringa upp kom jag till telesvararen? hur är det med dig? hoppas ni har det bra. miss u.

2009-04-02 | 22:31:25
Bloggadress: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback