färdig.

har betalat den andra räkningen nu. så nu är det lugnt ett tag framöver. det värsta är att jag tror min försäkring kommer den här månaden. jag hatar när den kommer. över 750 kr som ska pungas ut. jag funderar på att betala för ett år den här gången, så slipper jag få en räkning i höst igen.

imorn måste jag masa mig upp i tid. jag ska ringa lite samtal. till um & försäkringsbolaget. något mer var det också som jag inte kommer på nu.. fixa ett icakort kanske vore bra också. fixa nya presentkort och gå in på bokhandeln. ta en promenad med tom. som dock aldrig lyckas bli av, men vi hoppas på imorgon. haha. våra minnen alltså. <3

Kommentarer
lina säger:

usch, räkningar är otrevliga.

jag har just betalat en på 1500 :/ :/

2009-03-02 | 21:10:47
Bloggadress: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback