friday the 13th..

jaha, fredag nu då.. kanonkul. jobbade i onsdags och igår. gick jättebra. fick lite mer tider nu innan jag åker. alltid braa med extra cash! ;) inte lång tid kvar heller, 15 dagar för att vara exakt. vi gillart.! 5 av 5 toast, kanonkul.

blir till att dra till sthlm i helgen. middag hos annica idag och personalfest på lördag. har fått lov att slagga på beccas soffa, söto! och som tack ska hon får äpplen och dilldipp. mahah. jag vet att hon ser fram emot det. ;) om hon inte gillart blir det mer till mig, och det är inte heller fy skam.. ;)

ska springa på stan idag, gå på bolaget och ev. träffa marlene. hon hade något hon ville prova på mitt hår, nemas problemas, jag litar på henne så det blir nog kanon, vad det nu än är. :P

faaan alltså, jag börjar känna pirret i magen nu. nästnästa helg kommer jag stå på the doors och shaka! iiisch.! :D


Kommentarer
EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi säger:

Härligt blogg .. :)

Hoppas du får en bra helg!

Kram

2009-03-13 | 10:21:59
Bloggadress: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback