internetfix

min bror var här på middag nyss. så då passade han på att fixa mitt internet. bra gulligt av honom. ;) jag har inte kommit in på vårat nätverk sen vi bytte switch (?) så jag har fått koppla in mig på en grannes. vilket loggas in och ut hela tiden. men nu så är det fixat igen så jag är inne på vårt nätverk. åt till middag kycklingfilé, sallad med fetaost & tzatsiki och drack vatten! jag är så stolt över mig själv. kanske låter fjutt för er, men för mig som aldrig dricker vatten (utom några gånger i turkiet) för det är så jävla äckligt så är det bra.

älskade bror. <3

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

VA?! Drack DU vatten?

D va ta mig fan grymt gjort utav dig!

2009-03-04 | 20:40:42
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback