making the tattoo

sitter hemma hos min syster nu, håller på och göra klart tatueringen. gör dock en liten paus nu så frida kan äta något. och det känns nästan INGET alls. helt sjukt. jag hade förberett mig på rejäl smärta som förra gången, det här är ju ingenting! skapligt skönt det då. dags för i fyllningen nu, så det kanske känns lite mer. det är iaf en jävla nerv i armen som reagerar när hon tatuerar, ont som fan i helvete gör den. den gör mycket ondare än själva tatueringen. den höll på dryga sig förra gången också.

var och fikade med brasse idag, varpå cafétanten frågade om jag brukade jobba i turkiet för hon hade sett mig i alanya x antal gånger. ja men se där. aldrig sett människan i hela mitt liv. fick veta att hon har bott i side 5 år nonstop med sin man och jobbat där, men nu skulle dom prova på sverige istället så dom väntar på visum. hon hade också sett resan för 699kr, så vi surade lite tillsammans att vi inte ska åka imorn. ;) haha.

ska passa på att gå in i syrrans garderob och snoka lite nu när hon är i köket, mahah. ;) pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback