M.J - playlist

håller på och städar/packar/letar/grejar/donar här hemma nu. har jag sagt att jag hatar att packa? jag har nästan slängt ner alla kläder jag vill ha med mig. och inser lite smått sådär att väskan är i stort sett full redan. hur fan ska jag få ner resten av grejerna? anyhow, michael jackson playlist har åkt på, som alltid när jag grejar som mest. antingen han eller britney. nu ska jag fortsätta en stund till, sen se på buffy. har jag sagt att jag hatar att packa?

på lördag. på lördag..

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Håller på me d nu men min data e cp o jag kan inte ladda ner program i firefox så måste göra om allt i explorer nu. haha

2009-03-24 | 23:05:25
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
- ● Rebecca ● - säger:

Oh jaa jag vill.



Vi får ta d under avestafestivalen.

Dregla efter danny,käka våfflor o göra stan osäker på natten. hahaha



Vad tycker du?

2009-03-25 | 22:11:58
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback