på g

är strax på g till stockholm. tåget går 16.39. fick tag på jula efter jag kom från stan, det var en förseningsavgift på micron jag hade köpt, detta var tydligen 3e dom skickade ut, därför den var så hög. men jag har inte fått någon. hon strök den skulden iaf, hon tyckte inte det var något att tjaffsa om.. tack, det lönar sig att jobba på jula. ;) höhö.

LYCKA var det idag när jag såg att det hade kommit ett nytt supernaturalavsnitt. så nu har jag sett det. love love love. stog även att gossip girl kommer på tisdag, iisch. you made my day.

köpte 2 nya vaniljparfymer idag, köpte en precis innan alanya, men den försvann på något mystiskt sätt första natten, säkerligen på efterfesten någonstans. ;) men nu köpte jag en extra, just in case.

Kommentarer
Emelie säger:

Jaa du, undrar var den hamnade :P

2009-03-16 | 00:49:50
Bloggadress: http://lime1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback