you keep talking but it makes no sence.

melodifestivalen igår var väl inte någon höjdare direkt. hela melodifestivalen i år är ingen höjdare direkt. det skulle vara alcazars låt isåfall. bwos var också bra, men inte alls på långa vägar vad jag hade väntat mig, så jag är ledsen martin, men alcazar får min & toms röst i finalen.

har betalat en räkning idag. sen har jag en kvar. sen är det slut. jag gillar att bara ha 2 stycken. billigt och bra. men jag kommer inte in på 3s hemsida så jag kan inte betala den. får ringa dom imorgon och höra vad som är fel.

har kikat på lite resor också. hiba åker den 28e mars och nathalie förmodligen i början på april. då SKA jag också åka. om jag så ska åka själv. hör du det emelie? ;)

nu ska jag äta mat. fläskfilé och vitlökspotatisgratäng. yummie. :*

kolla in håret förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback