november first.

ny månad idag. vilket betyder att nästa månad, då åker vi. 59 dagar kvar, sen står vi där igen. i hamnen. på robin hood & james dean. med cissi och några vodkabull och några rape me. gött. så jävla gött. hanne, tine, veronica, camilla & co kommer också vara där. vilket jävla nyår det kommer bli.

är hemma nu igen. har varit det ett tag. fick skjuts hem av lina idag runt 1 snåret. fick med mig lite mer kläder och prylar från mamma, så jag har packat upp och placerat ut det på lämpliga ställen. badrummet är ganska så knökfullt. har varit ute på jakt efter tvättstugan också, but no luck there. marlene får visa mig när hon kommer imorgon. hon ska få visa hur man tvättar också, kan inte riktigt sånt jag. minns en gång när jag och sonya skulle tvätta, och hon kommer in till mig; du vet hur man tvättar va? nej svarar jag då lite genant. skojar du? får jag till svar. nej, jag vet faktiskt inte. hon tittar på mig, skrattar till lite grann och säger att hon inte heller vet hur man gör. så vi fick ringa sophia.

                         jag och fröken veronica på queens garden i höstas. <3


Kommentarer
rebecca säger:

jo, jag var där med ellen och aykut! typ varje kväll :)

2009-11-01 | 23:35:53
Bloggadress: http://destination.blogg.se/
Sofiya säger:

HAHAHA! ja kommer så väl ihåg det där samtalet. jag trodde ni skämtade först. vem vet inte hur man tvättar ;)

2009-11-02 | 14:23:03
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback