oh baby baby, have you seen amy tonight?

jag älskar verkligen mitt jobb. kunde verkligen inte vara bättre.. det gör det mycket lättare att vara ifrån alanya. dagarna bara sveper förbi och jag trivs så himla bra här i stockholm. det kommer gå så himla fort fram tills mars och vi drar ner för säsongen.

nu håller jag på att laga lasagne. eller ja, mamma gjorde grunden så jag har mest bara ställt in den i ugnen och haft på lite ost på toppen. men iaf.

det ryktas från andra varuhuset att det är kick-off nästa fredag, jag & kirsi har stora planer på att våldgästa om vi inte får en inbjudan. utbildningen kan jag skippa, för den var jag på förra året, men festen. den vill vi gärna gå på. så jag ska leta på tvättstugan imorgon och boka tvättid, så jag får lite fräscha kläder att välja mellan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback