sjukhusbesök & a-towntrip.

jag drog mig till upplands väsby i torsdags, och var in på cityakuten. ett stick i fingret, ett ekg och en relativt långt väntan senare så kommer doktorn in med beskedet; det är en hjärtattack på gång. nej då, inte riktigt så illa var det. det var en infektion i bröstbenet vilket orskade andningssvårigheter/smärta när revbenen kom emot varje gång jag andas. och hjärtat kunde jag inte ha ont i sa han, eftersom alla prover såg bra ut. tur att doktorn kan tala om för mig vart jag har ont och inte. iaf, ipren och vila några dagar, och vart det inte bättre skulle jag återkomma. åkte hem igen, somnade till efter jag pratat med chefen och vaknar när marlene kommer hem. somnade igen när hon gick på möte, och sen mötte jag upp henne på tåget och vi åkte till häggvik för att handla på make up store & jula. åkte hem, och jd kom och hämtade oss och körde oss till avesta. stannade till på max i uppsala, och var tvungen att ringa jennifer och berätta att jag skulle ge max en ny chans, jag gillade det inte alls när jag åt där första gången.. nu var det gott, väldigt gott. speciellt dillidill dippen. kom iaf hem, beklagade mig lite hos mamma att jag var sjuk och kröp sen när i sängen och somnade på stört.

resten av helgen har jag sysselsatt mig med familjen, var ut en sväng med marlene och kollade läget i avesta, helt värdelöst. det var kul att träffa vissa. men annars var det inte så mycket mer. jag är glad att jag flytt staden. har kollat på Inglourious Basterds med bror & mia, helt värdelös den med men sällskapet var mysigt.. varma mackor, te, ben & jerry's strawberry cheesecake, chips och dipp ingick också. en massa mys med alva & elliot, hårfärgning m.m.

nu sitter jag här i sängen, och har lite ångest över att klockan ringer 04.45 imorgon. tidiga mornar är inte min grej. 

                                                              alva.


Kommentarer
Deniz säger:

Du får krya på dig människovalpen :)

2009-11-16 | 15:53:08
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback