sjukhusbesök.

imorgon ska jag till cityakuten. jag har stänging imorgon, så jag börjar inte förrän 11 och dom öppnar 8. är kanske inte det bästa att jobba, känner mig mer och mer slut i kroppen. men det är sista dagarna med gänget, inget vet hur det kommer se ut nästa vecka. men vi får se. säger doktorn att det är bättre att vara hemma, så får jag helt enkelt vara det. det vore iaf skönt, idag har jag mest varit en zombie på jobbet. ska ringa till chefen imorgon bitti och säga att jag blir försenad alt jag kommer inte alls. har en stor klump i magen, jag gillar inte att behöva åka till akuten själv. :( mamma tyckte jag skulle komma hem i helgen, kanske lika bra. ifall det blir värre, så är det skönt att inte vara ensam.

god natt. nu ska jag sova.


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Jo men jag va bara där en snabbis.



Nästa gång,LOVAR!

2009-11-11 | 23:39:32
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback