torsdag.

imorse när jag ringde till vårdcentralen berättar telefonsvararen att det är stängt fram tills måndag pga av planering. det är bra. det betyder att jag måste åka tillbaka till stockholm i helgen och jobba på måndag eftersom jag inte kan få ett sjukintyg förrän tidigast måndag och jag behöver ha det senast imorgon. tummen upp på det.

ska plocka undan lite saker på rummet, min kära syster har stökat ner det en hel del. sen ska jag sola. jag är blekare än ett spöke och det ser lite ut som att jag har röda hund i pannan pga av alla finnar som behagar att komma fram när jag är i stockholm.

ikväll är det vipkvällmake up store. jag & marlene anmälde oss till det för nån vecka sen. 20% på hela sortimentet. kul att man missar det.

vilket negativt inlägg det här vart. aja, undanplock & solning var det ja.


Kommentarer
Jessica säger:

Man får vara negativ gumman :)

Puss

2009-11-28 | 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback