true blood.

marlene har klippt mig idag. väldans skönt. håret i nacken stog åt alla håll och kanter när jag hade jobbskjortan på mig. luggen täckte nästan ögonen också, så det var lite jobbigt. men nu så. nu kan jag styla bäst jag vill imorgon. och nästa vecka ska jag färga det. ska färga lite guldigare, och sen lite slingor på det. vill ju vara fin till festen jag & kirsi ska våldgästa. ;)

idag började utförsäljningen på jobbet. 50% på allt i hela butiken. vilket gör att helgen kommer vara mer hektisk än någonsin. kommer bli så sjukt kul att jobba. i cant wait. :D

nu ska jag fortsätta min true blood maraton, sen göra lite matlådor till helgen så jag slipper tänka på det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback