update.

efter 6 timmars väntan på akuten, blodprover & röntgen så fick jag beskedet att det inte var någon propp. så undersökningen fortsätter. dom skulle ta flera blodprov, men kärlen ville sig inte riktigt och jag vart helt snurrig i huvudet och försvann nästan så jag fick åka hem istället. fick ett glas saft och en renklämma först innan jag fick resa på mig. var dit idag igen för nya blodprover. såklart tog sköterskan höger arm, den som är blåare än blåast och stack på sidan av vecket, aj fan och hans moster vilken smärta. så rotade hon omkring där lite också, men no luck. så hon fick byta arm. vart panikslagen där ett tag, för hon sa att om hon inte kunde få fram något kärl på andra sidan så skulle någon annan få ta över. men hon lyckades hitta ett kärl och fyllde 6½ rör med blod. dom flesta proverna trodde hon skulle vara klara imorgon, men det var något test som skulle ta längre tid. vad vet jag inte riktigt, hon visade en lista men det vart jag inte så mycket klokare av..

idag är det tisdag igen. vilket betyder att det är 5 VECKOR KVAR TILLS VI FAR. inte alls långt. det kommer bara säga poff.

                                                                   kirsi & jag på personalmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback