fika i gamla stan + klagomål

träffade upp vicki efter jobbet på cronan i gamla stan. vårat gamla hak. minns för några år sedan när vi satt där hela dagarna och sedan fortsätte till östermalm och alberts när dom hade stängt. tjejsnack på hög nivå med rebecca och sanna. iaf, var hur trevligt som helst. dock lite för kort, men nästa gång blir det över en middag och en eller två flaskor vin..

irritationsmoment;
* all denna jävla oändliga hysteri om sex and the city. jag skulle aldrig livet köpa shoeboxen med alla säsonger och att dom ska göra en till film är utöver mitt förstånd. idioti är vad det är.

* folk som tränger sig på tunnelbanan innan man hunnit av. vänta tills alla som ska kliva av, har klivit av. tåget åker faktiskt inte förrän föraren sett att alla gått på.


*
vuxna människor (helst då gubbar 50+) som tror att dom kan ösa ur sig hur mycket skit som helst, bara för att det står en ung tjej på 1.60 bakom kundtjänst-disken.
 

* människor som säger en sak till en person, och något helt annat till en annan person. skippa skitsnacket och kör på raka rör istället. grow up och stå för vad du gör & tycker.


*
människor som sitter och råhånglar i hundra år på bussen/tunnelbanan/pendeltåget. get real, ingen vill se er hålla på. äckel.

* töntiga tjejer som varit i alanya 1 alt. 2 gånger och tror dom kan allt om människorna, landet, språket, kulturen. och som sätter yaaa efter varenda jävla mening; jag har så tråkigt yaaa. vad ska jag göra yaaa. lägg av med fjanterierna och ni vet inte ett jävla skit, så gräv ner er någonstans eller dra till grekland.

* idol & bonde söker fru. behöver jag säga mer?


* människor som lånar pengar och vägrar lämna tillbaka dom så man lär koppla in kronofogden. varför inte bara hoppa på mig på gatan och sno mitt visakort istället?


Kommentarer
Sofiya säger:

Lite bitter? det går över. men jag håller med dig om den del saker faktiskt

2009-10-30 | 17:15:53
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Malin säger:

Och hör sen! I'm the missing you, angry sister. 61 dagar <3 Ringer dig ikväll, puss!!

2009-10-30 | 18:09:47
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback