en onsdag i alanya

igår vart det utgång. igen.. jag och fia drack lite vin, men klockan vart så mycket så jag tog fram kortleken och vi körde lite spel, sen var den vinaren slut. gick till mambo, drack en öl och sedan vidare till queens garden för en rape me. drog till havanna och dansade med leila och carol, sen tillbaka till queens garden för en sista rape me hos mali. cissi, du hör ju att du lär komma tillbaka. den där kvart i 3 rape me a la mali är inte samma sak utan dig. ;) nattmat på efes büfe med queens garden pojkarna, där även några picassopojkar var också. sen tog vi taxi hem, orkade verkligen inte gå.


jag fick ett till erbjudande om mitt nitbälte igår. det kom fram en kille när jag skulle beställa min rape me, och säger att han vill köpa det. han säger att jag kan följa med honom ut en kväll, och jag behöver inte betala något alls på någon bar. han skulle fixa så jag fick dricka vad jag ville helt gratis. plus att efter baren hade stängt skulle han uppfylla mina drömmar. HAHAHAHHA. fast hallå lixom. sen var han tvungen att gå för hans flickvän ville gå hem, men jag skulle tänka på saken sa han. så skulle han återkomma ikväll. han säger något till mesna, så mesna kommer ut ur baren och frågar vad jag har för bälte på mig och ska kolla. har ni aldrig sett ett nitbälte förr? kenan ville också köpa det, för 100 lira. får se om man kanske tar det erbjudandet sen när man är fattig. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback