sjuk sjuk sjuk

som vanligt. jag lyckas jamt att bli sjuk har nere, sa det ar vantat. lite jobbigt ar det dock i denna varme. idag har det iaf askat och regnat massor pa dagen. valdigt skönt minsann.

igar vart det middag pa picasso med mikaela, jimmy, therese, jonas, marina och nagra mer fran jimmys familj. sen vart det nagra drinkar pa det, sedan vidare till queens garden dar mr februari var pa ett valdigt bra humör och pratade massor med mig. dessa turkar alltsa. efter det vart det vidare till the doors med hela ganget + cissi och elliz som mötte upp oss nar vi var pa queens. var pa the doors hela kvallen, fick i oss lite för manga drinkar, men javlar i mig vad kul det var. satt utanför robin hood en svang ocksa, och nar vi ska ga vidare för att ata kommer ringklockan. han tyckte vi skulle komma till hans strand idag, och dum som man ar sa sager man ju ja. men som tur var sa var det ju daligt vader sa det vart ingen strand. ;) sen vart det som vanligt nattmat pa efes büfe och sedan hem till casablanca pa efterfest. nagot död var man nar man kom hem strax innan 7 imorse.

nu ska jag kila vidare till picasso och ata middag med jimmy & co igen.

madde; kolla pa resfeber.se efter boende. jag hittade till mig & malin, 2v med frukost för 1239kr.

Kommentarer
Emelie säger:

Haha, mr Februari. Diggar det namnet. Och Fanny, ska ni inte gifta er... Har han ångrat sig? :P Haha

2009-09-09 | 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback