måndag.

idag är en jävla bra dag. jag är pigg som en mört och partysugen ab. men ska hålla mig lugn en kväll till..

igår kväll drog vi på oss våra ansikten och drog till queens garden för att säga hej till pia som kom i förrgår. hur kul som helst att träffa henne igen. :) jag beställde vatten, fick förfrågan varför jag bara skulle ha vatten, sa att jag var sjuk och fick kommentaren; yeah, this is really sick that you are ordering water. it never happends.! fattar inte riktigt vad som menades där? haha. sen drog vi vidare till casablanca, satt där och hängde en bra stund. dom är så söta. in sista halvtimmen på robin hood och hängde med mormorskoftan, lillen och deras fulla kompisar (som satt och spydde i kors utanför robin hood efter stängning). sen vart det en toast & ayran på efes büfe. det är kärlek.

imorgon blir det ölspel hemma hos pia. med norskt godis, jellyshots och boobiedance. all in blir det. det kommer bli sjukt kul. jag är taggad ab.! :D


Kommentarer
Nati säger:

Sv: Ja visst är den snygg? Jag älskar min nya jacka :D

2010-04-26 | 21:50:17
Bloggadress: http://natayas.blogg.se/
rebecca säger:

Åh! Vad skönt det låter, blir inte LITE avundsjuk! :(

2010-05-09 | 23:37:44
Bloggadress: http://ribekao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback