And I know all the games you play, because I play them too.

Inte varit sådär överdrivet aktiv här på bloggen under helgen direkt. Ingen speciell anledning finns det heller, med tanke på att jag inte gjort ett jota. Jag har inte ens varit utanför dörren, förräns idag. Då körde jag runt mamma till lite olika affärer, hjälpte henne att handla och ja, inte så mycket mer. Men åh så nice det var att köra bil. Älskart!

Fick ett intressant mail idag. Eller intressant, det gjorde mig mer hypernervös än något annat. Jag är kallad till gruppintervju i stockholm den 24e januari klockan 10. gruppintervju. SAY WHAAT?! hur fan går en sån till? mitt hjärta slog volter tio gånger om, grupper är inte min sak. men jag får tuffa till mig, så är det bara. jag SKA ha det här jobbet. annars kommer jag lägga mig utanför kontoret och gråta. och eftersom det är en måndag, så tänkte jag dra ner redan på fredagen/lördagen och hälsa på lite folk. är inte så ofta jag är i stockholm nu förtiden, så lika bra att passa på. :)


Kommentarer
Anonym säger:

haha klart du älskar att köra bil såg man ju turkiet=) du fattar va ja menar=) hoppas allt går bra=)bye the way vill ha mina ben värmare=) de e lite väl kall hihi

2010-12-28 | 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback