måndag kväll..

det var ingen vagel i mitt öga. det hela utvecklade sig med ett antal varfyllda blåsor längs med franskanten och att jag knappt kunde öppna ögat. jag såg ut som ett sönderslaget fyllo. mindre vackert. men nu är blåsorna borta, svullnaden nästan borta och jag kan se normalt. wiiihoo. imorgon bör jag vara så gott som ny.

och imorgon far tess till ett annat country. country = stad (turkengelska..). vem vet hur länge hon blir borta? jag hoppas på en till två dagar, men man vet aldrig. dock har hon fått stränga order om att vara tillbaka senast tisdag, eftersom jag fyller år på onsdag och hon ska vara med. därmed basta.!

burhan tjatar om att jag ska nämna honom här i bloggen, för han vill bli famous.. så here goes. på måndag är det lucia. och jag gör mina bästa försök till att få burhan att ta på sig lucialinnet och lussa för oss. det går framåt. jag mutade med att jag kunde baka. så har jag nämnt honom här också, han hoppar omkring här på picasso nu och skriker yeeeees och är riktigt happy. bra att något så litet kan göra någon glad. ;)

jag har hittat ett jobb i stockholm. funderar på att ringa dit imorgon och höra efter.. 75% vik. skulle inte sitta helt fel faktiskt..

dags att rulla hem snart, sätta på mig min rosa sparkdräkt och lägga mig under täcket och kika på desparate housewives. det är ju faktiskt en riktigt rolig serie..


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

fotar du honom som lucia o lägger ut på facebook lär han bli riktigt famous :)

2010-12-07 | 23:04:29
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Emmeli säger:

FANNY! Hur har du det i Alanya, vad gör du, jobbar du, när ska du hem? Tusen frågor här, haha. Kram kram

2010-12-08 | 13:56:15
Bloggadress: http://emmelithorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback