We are all in the gutter..

but some of us is looking at the stars..


har haft det supermysigt idag hemma hos bror. alva har blivit så stor, och pratar hur mycket som helst. knappt tyst en sekund. men det är kul, hon är så söt när hon pratar. stimmade och stoade hur mycket som helst, en massa lekar, dans och sen lussebullsbak. nu är jag rätt så trött, och tänkte jag skulle ta mig och glo på ett eller två avsnitt av desperate housewives innan jag lägger mig.. har två saffranskakor som står i ugnen för tillfället, kan vara bra att hålla sig vaken tills dom är klara. det luktar hur gott som helst här hemma nu, jag älskar verkligen saffran.

klockan är precis efter tolvslaget, och det är officellt julafton. GOD JUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback