a to the v to the e to the s to the t to the a.

sitter just nu hemma hos mamma i avesta igen. nya sjukhusbesök vankas, så fick masa mig hemåt. vilket inte riktigt var det lättaste med inställda/försenade bussar, tunnelbanor och tåg. men strax efter 9 igår kväll var jag hemma, nästan 2 timmar senare än planerat. hade iaf tom med mig som sällskap, så då gick tiden ändå lite fortare. :)

var ute till kurvan igår. hälsade på jobbet och pratade med chefen lite snabbt. hookade sen upp med relinn, gick runt på ikea och snackade massa skit och satte oss i cafét en stund. har inte träffat henne på sisådär ett år, så det var kul.!

jag beställde en turkiskabok för några veckor sen, som jag hämtade ut på bokhandeln idag. har haft den förut, men den försvann på något höger i alanya 2oo7. beställde en ny strax efter att jag kom hem då, men så var den slut och sen har jag bara glömt bort det. men nu så, nu ligger den här framför mig. :) la undan lite pärlor och en pärlplatta också, som jag ska köpa imorgon när lönen kommer. jag ska faktiskt pyssla imorgon. ;) tänkte jag skulle göra glasunderlägg som jag varit sugen på länge, men aldrig fått fingrarna ur arslet.

later.!

                                                                            jag & relinn, alanya 2oo6




Kommentarer
Johanna säger:

Hjärtat mitt, förlåt att jag är sämst på att höra av mig. Mot alla. SKÄRPNING PÅ MIG! Hoppas du mår bra! Hur länge blir du kvar i Sverige innan du drar till Alanya igen? PUSS.

2010-02-24 | 22:58:02
Bloggadress: http://johannabcn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback