jag vill.

jag vill vakna upp med solen i ögonen. jag vill höra moskéutrop. jag vill se palmer. jag vill vakna upp halvsvettig av värmen. jag vill få ett hoş geldiniz när jag kommer in i en affär. jag vill gå på marknad och köpa massa frukter. jag vill dricka ayran. jag vill sitta på stranden i solnedgången med en flaska vin, jordgubbar och musik. jag vill sitta på golvet i sonya & sophia's kök och sjunga gamla nostalgilåtar för full hals. jag vill spela ölspel. jag vill dricka alldeles för många aquarium på picasso. jag vill bränna fötterna i sanden. jag vill hoppa i vågorna. jag vill vara brun. jag vill gå till aquaparken. jag vill ha hemkörning från kale market. jag vill sitta på jennifer's balkong och kolla ner på alla människor. jag vill sitta på balikcilar. jag vill springa runt med malin och våra glas runt halsen. jag vill springa in bakvägen på ett internetcafé för att föra över mer pengar för dom tog slut. jag vill bli telefonterrad av picassopojkar som lagat frukost åt oss. jag vill komma in på the doors med malin och det är bara vi där och murat säger att vi får hoppa in i baren själva och blanda drinkar, för han har inte tid. jag vill knyta sugrör med pem. jag vill gå på karaokebar. jag vill åka 10 pers i en bil med världens högsta volym. jag vill äta toast på efes büfe. jag vill sitta i picassobussen och helt plötsligt flyger sätet bakåt. jag vill åka på flaket på en lastbil till stranden. jag vill åka upp i borgen. jag vill köra vespa. jag vill tappa bort alla på metro för att sedan hitta cissi på alkoholavdelningen. jag vill dansa på queens garden. jag vill beställa sex on a bottle hos bögen. jag vill skrika för full hals till sommartider, oavsett hur trött man än är på den. jag vill titta mig runt och bara få världens leende på läpparna av ingen som helst anledning. jag vill hitta 3e världskriget i köket när jag vaknar på morgonen. jag vill smuggla in turkar på efterfest på hotell. jag vill sitta i sofforna på james dean. jag vill känna pulsen av musiken. jag vill känna doften. jag vill bara vara. jag vill vara hemma.


Kommentarer
Malin säger:

får rysningar hjärtat! om ca: 3 veckor har vi allt det här <3

2010-02-27 | 00:00:26
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/
Anonym säger:

skoja inte, nu lägtar ja trippelt så mycket till sommaren! Jag känner igen mig i dom flesta meningarna.. :) men just nu längtar jag efter en efes.. och värmen. allt!

Hur länge blir du i alanya? Semester eller jobb?

/Sanna

Kram

2010-02-27 | 22:38:57
Bloggadress: http://sannamichaelastorm.blogg.se/
sandra säger:

fyfan vad underbaaaaaaaaaaaaart <3 jag vill med !!!!

2010-02-28 | 21:22:30
Bloggadress: http://hjaarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback