lever hon?

ja. det gör hon. lite halvt iaf. i helgen var det illa. men nu så. nu börjar det vända. så lagomt tills mitt läkarbesök imorgon. woho.

iaf. jag var med mamma till borlänge i fredags, var in på jula och hälsade på och handlade lite kraffs. iaf jag, mamma handlade nästan hela affären som vanligt. ett sjukligt beteende som jag bett henne söka hjälp för. får se när den dagen infaller sig. köpte en svartvit rutig skjorta, förlängningssladd till mitt headset så jag kan använda lurarna till datorn också, klädroller och en kortlek. gav bort min kortlek till mr döner sista kvällen i alanya, han gillade min exklusiva jula-kortlek. så fick köpa mig en ny nu. inget ölspel utan kortlek.

lördag. käkade äpplen, morötter & gurka med dilldipp/fresh islanddipp framför melodifestivalen. var väl kanske ingen höjdare iår, men jag gillade verkligen salem al fakir (?) helt klart att han skulle direkt till globen. skicka honom direkt till oslo tycker jag. somnade av med ett stycke bebis snusande bredvid mig. vaknade några gånger sen av att man fick en arm eller en fot i trynet, mindre kul. mosters lilla gris. ♥

sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. har sovit en hel del. verkligen en heeeel del. mamma trodde jag hade trillat av pinn där ett tag. har betat av en hel del filmer också; Fast & Furious 4, Just like heaven, Monster-in-law, Confessions of a shopaholic, 4 christmases, Ghost of girlfriends past, New moon, 27 Dresses och nån mer jag glömt namnet på. den var iaf inget att se..

sådär, en liten update iaf. nu ska jag fixa lite och sen ska jag lägga mig och kika på Taken. verkar väldans bra, jag får rysningar av liam neeson. här har ni trailern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback