20.08

efter lite mer än 4 timmars sömn så masade jag mig upp och åkte med mamma till sjukhuset. fick förlängd sjukskrivning till 28e februari. sen är det bara två veckor kvar innan jag åker, och förhoppningsvis är jag tillräckligt bra för att jobba dom veckorna så jag får säga hej då till kollegorna.

efter sjukhuset tog jag bilen och for hem till madde. hjälpte henne med lite skolarbete och pratade lite turkiet. hittade boende och flygbiljett till hennes så nu har hon bokat allt. så 9e maj kommer dom. :)

cissi ringde. jag vill vara där nere nu. 4 veckor kvar..

Kommentarer
rebecca säger:

Nä, tänkte åka hem när säsongen är slut! :) eller när man känner för det helt enkelt! dudå?

2010-02-11 | 21:48:04
Bloggadress: http://ribekao.blogg.se/
Zandra säger:

åå har du :) va roligt.. jag ska stanna där till nov. ska jobba för ett resebloag. men åker ner tidigare så det är därför jag kollar på en biljett själv...

ja det känns surt att den är borta. men få hoppas på att den andra inte stiger nu..

hur länge ska du vara där? vad ska du göra där??

va roligt med någon annan som åker ner ju....

2010-02-12 | 09:57:18
Bloggadress: http://zandraa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback