blää.

vårdcentralen ringde upp och berättade att min läkare inte är där idag och har ingen telefontid förrän onsdag?! nice. hon frågade om jag tyckte det var lite långt, och mjo det är det med tanke på att min sjukskrivning går ut på söndag och pillren inte hjälper. så sa hon att hon kunde prata med min läkare på måndag morgon, så kunde hon återkomma då. kul. men det hela slutade med att jag vart inknucklad halv 11 på måndag förmiddag för en läkarundersökning. så nu ska jag ringa min chef and tell him the good news.!

jag som skulle ta mig till sthlm för våffellördag och en massa girltalk. jag har missat hur mycket som helst sen jag åkte hemifrån förra veckan. inte ok.

bitterfitta, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback