fredag.

jag är trött. men får inte riktigt sova. ringde till vårdcentralen, som ska ringa upp strax efter 1, och be om att få prata med min läkare. det här funkar inte. medicinen har inte hjälpt något alls, och det är b. jävligt b. det bränner i hela bröstkorgen nu så jag skulle kunna gråta.

dom hade ringt från jobbet imorse också. imorgon är det personalmiddag på golden hits. jag har sett fram emot det sen i december. men det blir till att ligga hemma och sova istället. :(

lite all aggro på den här dagen alltså. hade dock fått ett sött sms av jennifer imorse. i love the you. snart ses vi. ♥





Kommentarer
Anonym säger:

<3<3<3<3

2010-01-29 | 17:52:25
Bloggadress: http://jennifer87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback