homemade movies

jag är helt värdelös att komma ihåg att göra filmer när jag är i alanya. men dom som jag dock har gjort, har jag legat och kikat på nu. jag har skrattat så sjukt mycket att mitt bröst nästan sprängdes. så sjukt kul. här slänger jag upp 3 filmer från the doors. den första filmen är från april - 07 med mig och michelle, den andra är från oktober - 07 med mig, malin, emelie och emma. emelies min är ju klockren när hon får kameran på sig och den tredje är på cissi från i höstas. den är dock åt fel håll.. (en till sak jag är helt värdelös på att komma ihåg att man inte kan ändra vinkel på filmer..) enjoy. ♥


Kommentarer
Anonym säger:

fast fannny.....INTE OKEJ NÅNSTANS :(

2010-01-29 | 07:01:35
Malin säger:

Hahahahaha fast jooo cissi, det är så jävla ok :D fan vad jag älskar dig, underbart haha <3

2010-01-29 | 18:11:18
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback