tröttast ab.

det jag avskyr mest med att vara sjuk, är att jag sover upp till 18 - 20 h per dygn och ändå skulle kunna sova mer. finns inget stopp direkt. vaknade till för ca en halvtimme sen och var faktiskt pigg, men nu börjar jag bli trött igen. inte helt ok.

jag vill åka hem nu. hem till stockholm. men det ska ju alltid ta sån tid med doktorer. ska nog till sjukan en sväng idag också, och få ett intyg. sen tillbaka imorgon för lunggrejen. inte för att jag tror att den kommer visa något spec den heller, men lär väl åka dit iaf.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Stockholm väntar på dig hjärtat. <3

2010-01-25 | 07:11:24
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback