2 veckor senare..

2 veckor har gått sedan jag sist skrev. har inte haft bloggen något i tankarna alls. tills jag pratade med sandra som sa att jag var dålig på att uppdatera. så lika bra att göra det kanske..

vad har hänt? det har varit en väldans massa härj. en hel del auditorium fram tills 7 på mornarna. jag & ida kör på med tequilan som vanligt, men andra halvan av gänget saknas. så malin & sandra, KOM TILLBAKA. inte riktigt samma med tequilarace utan er. beachparty har hunnits med, hanne hade aldrig varit på ett så tyckte väl att det var dags. stort jävla minus att världens äckligaste turk var där och jiddrade med mig. blir en rak höger på honom nästa gång.! elliz lyckades övertala mig att dra med en rysk bil ut till summer garden. alla ryssar är horor, och dessa var väl inget undantag. några mysig grillkvällar vid poolen har vi också haft. jag älskar grillat. och hemmagjord potatissallad. firat hanne's födelsedag har vi gjort. jag & elliz köpte ett kondompaket med nagelfil, tuggummi och bonbon's. tyckte fröken skulle vara förberedd på lite "birthdaysex" som hon så fint vart erbjuden dagen före.

äsch mkt mer har hänt, men jag orkar inte skriva. det får bli en annan dag. saknar alla er där hemma, kom hit nu. PUSS.


Kommentarer
Sofiya säger:

bästa ever!!! <3 saknar som fan.

vad händer ikväll? ska du ut? :)

vi måste ses snart.. spice girls snart :P ?

2010-08-05 | 17:17:35
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya säger:

tess tess? hälsa henne.. :)

tror det blir utgång... ring sen om ni drar ut då, ja har inga pengar på mobilen..

kan vi ta de nästa vecka gums.? mamma o brorsan o hans kompis e här, dom åker på måndag...

2010-08-05 | 17:38:17
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback