bokat och klart..

nu har jag bokat flyget till alanya. på torsdag 20.25 är det depature från norrköping's flygplats. hade velat åkt från arlanda, men var mycket billigare från norrköping så kunde inte låta bli. dessutom kommer jag åka till linköping på onsdag, där jag ska bunkra i min säng hemma hos cissi. det blir myspys med cissi, emelie och sandra. ♥ krama sönder dom är vad jag ska göra. planen var ölspel & aquarium, men så slog det mig att jag äter fortfarande min antibiotika så den gubben gick inte.!

fick reda på idag att nathalie åker till alanya på onsdag. IIIH. så himlans bra. var alldeles för länge sen vi träffades, och ännu längre sen vi träffades i alanya. på fredag blir det kramkalas och the doors. ♥

Kommentarer
malin säger:

detta är ett klagomål! UPPDATERA SALAK. :)

2010-08-05 | 17:37:42
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback