a new day is raising.

efter en spontan utekväll som slutade med efterfest uppe vid borgen med casablanca och hemfärd runt 8 på morgonen, så var jag inte världens piggaste när jag vaknade. planen var ju att gå upp runt 12 och gå till picasso, möta upp frida, gå till bim och handla hem saker inför våran eurovision song contest-kväll med tacos. mjo tack, vid 4 drog jag mig upp ur sängen. mådde som en jävla påse skridskor. ordnade iaf upp sig senare och tacosen kittlade dödsskönt i kistan. några cider och några drinkar slank ner också innan vi drog vidare till f@cebook och sällskapade med jennifer ner till hamnen.

njae. kanske man ska ta och krypa ner i sängen nu. ska försöka ta mig ner till poolen idag och plaska runt lite. ska fixa lite joks till sandra's födelsedag imorgon också. plus att jag måste ringa lilla mamma.

natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback