24e november.

jag har setat och försökt komma pa nagot att skriva, men kommer inte pa nagot sant dar überviktigt som har hant. vi har busat en hel del, skakat rumpa pa bade james dean & robin hood. lart nastan alla pa picasso hur man spelar skipbo. brakat med turksen som vanligt och lekt medlare mellan nagra stycken. same old same old helt enkelt, men sa jag alskar vintern. basta basta basta. idag kom den pa riktigt ocksa, aska, blixtar och regn. mys. :)

vi har planerat första advent. vi ska baka lussebullar, göra glögg och ha mys pa picasso. kommer bli riktigt nice. jag alskar lussebullar. :) smaplanerande börjar komma inför min födelsedag ocksa. det drar ihop sig ratt sa fort.

nu ska jag & tess kila hem igen, film och myskvall vantar. men först ska vi köpa godis.

Kommentarer
jennifer säger:

Men åh lycko dig :) Jag hade velat åka över nyår också men har inga pengar verkligen... sen börjar jag ett nytt jobb på måndag så jag måste jobba jobba jobba :)

2010-11-24 | 23:48:30
Bloggadress: http://jeennifern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback