omvaxling förnöjer?

kande att det var dags för lite förnyelse, sa det blonda haret vart helt plötsligt brunt och en ny frisyr med lugg kom till. det kanns bra. det gör det. aven om jag kanner mig lite ovan. men det tar val ett tag innan jag vanjer mig. fick iaf nagra happy comments igar om haret. tess & vivvi har aven dom blitt mörkhariga, sa det vart en del; first you 3 wore blonde, now you 3 are dark. interesting. jo men visst.

idag har vi storhandlat. hela bim och hela şok. sa nu finns det mat sa det star harliga tider till. imorgon ska jag & tess ska till saluhallarna och köpa saffran & glöggkrydda. baka en massa lussebullar och sen ar vi ready för festen pa söndag. som vi ska ha nu varje söndag fram till jul. ;)


Kommentarer
Gabbi säger:

Åh vad mysigt det låter! Hur länge stannar du där nere?? Kram!

2010-11-27 | 17:31:45
Bloggadress: http://gabriellamariescherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback